۱۸ پاسخ

از قبل تولدش😁😁

با مینی واش

از ۴ماهگی

از همون اولش😑

روز اول

روزای اول با دست شستم ولی دیگه با مایع مخصوص جداگانه تو ماشین میشورم.

از سه ماهگی

مینی واش خیلی مسخره بود از یه ماهگی لباساشو جدا با لباس خونگیای خودم میندازم ماشین .. با لباسای دیگه نمیندازم

منم همیشه با دست شستم، میشه مگه با ماشین ؟ اگه میشه ک بندازم

مینی واش که نداشتم از اول تا الان با دستام میشورم خیالم راحته

از روز اول
برا بچه اولم تا یکسال با دست شستم چون خونه مادر شوهرم بودم
ولی این بچم از روز اول گذاشتم تو لباسشویی خودمون خیالم از تمیز بودنش راحته

هیچوقت نمیشورم‌تا الان با دست شستم

از اول با ماشین شستم ، البته جدا و با مایع مخصوص

از ۳ ماهگی

از روز اول

از همون روز اول

از ۲ ماه

از یک ماهگی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی