۱۱ پاسخ

من که هیچ کدوم رو نگرفتم اصلا هم لازمم نشدن

کریر رو فقط دو ساعت مجازید استفاده کنید واسه ستون فقرات بچه خوب نیست

من هیچ کدوم رو نگرفتم فکر نمیکنم بدرد بخوره

من بره پسرم خیلی استفاده کردم بره اینم میخوام بگیرم

من نگرفتم
کریر خریدم چون سر خواهرمم خیلی استفاده شد تا سه ماه توش میخوابید جایی میرفتیم، تا 8/9 ماه هم صندلی ماشین استفاده کردم

نه چه نیازی
بنظرم تو این شرایط صرفه جویی بهترین کاره مگه چیز واجبی باشه
من واسه دخترم گرفتم استفاده نکردم دادم بچه داداشم الانم نخریدم فقط یه اغوشی تخت پارک و ننو

من بر عکس شما عمل کردم😂نمیدونمم لازمه یا نه‌ولی بعضیا گفتن خوبه گرفتم

من گرفتم تا ۸ماهگی توش خوابیدد خیلی راضی بودم برا دومی هم باز خریدم

منم نگرفتم اخه زود کوچیک میشه

بهتر ک نخریدی اکثر دوروبریام گفتن فقط هزینه ایی اضافیه

جلو غلت زدن رو میگیره

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان آوین کوچولو🩷🩷 مامان آوین کوچولو🩷🩷 ۱۰ ماهگی
مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی