۷ پاسخ

جاری من تشک گارد دار گرفت تا یکی دوماه بیشتر استفاده نکرد فقط برای نوزادی که ماه اول تقریبا خوبه ،خیلیی توش کوچیکه

هم آغوشی بگیر هم کریر

من کالسکم کیدیلو هستش که اونا بدون کریر هستن.
ولی یه کریر قیمت مناسب جدا خریدم مارک ایرانی مدل دلیجان هیرو پرو
۲۸۰۰ شد قیمتش
چون دیگه مدت کمی استفاده میکنه قیمت مناسبش و بخر بجاش اگه اهل گشت و گذاری کالسکت و مارک خوبی بخر

من سر پسر اولم از کریر راضی بودم
فقط بچه سنگین میشه دیگه قابل استفاده نیست
ولی کلا تو اون میخوابید تو اون بود چه بیرون چه تو خونه انگار گهواره بود براش

این مدلی خوبه به جای کریر؟
یا استحکام لازم رو نداره؟

تصویر

قندان سوئسی خوبه کریر باید زیرش رو حتما با پتو پر کنی
تشک گارددار هم عالیه

تشک گارد دار برای توی خونه بیشتر استفاده میشه که بچه موقع دراز کشیده قلت نزنه و نیوفته به عنوان محافظ عمل میکنه ولی کریر برای بیرون رفتن و مهمانی و اینا خیلی کاربرد داره مخصوصا تو مسیر رفت و آمد

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان قند.نباتم مامان قند.نباتم هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری