از نظر من کریر فقط یه چیز سنگین بلا استفاده اس
خودم به شخصه نخریدم
سرپسرم که اصلا استفاده نکردم این یکیو میخام استفاده کنم رو دلم نمونه😅
بقیه دارن و استفاده میکنن تا چند ماهم جای صندلی ماشین کاربرد داره. برای ماها که ترس حشره مارمولک ابنا داریم . سزارینم هستم و بددرد نمیتونم تو ماشین بغلش کنم گزینه خوبیه. بچه اولم نگرفتم اینقد دلم میخواست به خواهرم بگم کریرش و بده روم نشد . این یکی گرفتم براش . گفتن گودیش زیاد باشه بیشتر تشک بنداز توش
نه اصلا من نخریدم
من مال بچه خواهرمو گرفتم که فقط بچمو از بیمارستان بیارم خونه بعد بش بدم بی استفادست
بعد اگه امکان داره پدرش براش جایی خوبه چون تو ماشین میزاره داخل اون اوایل موقع رانندگی
اگه اهل بیرون رفتن کافه رستوران عروسی مهمونی هستی اره بچه رو بجای زمین گزاشتن میزاری داخلش خیالتم راحت جلوی دست پا نیست میزاری باهاش رو میز
من سر پسرم خیلی استفاده کردم البته نه برای بیرون ازخونه...چون کریر شیب داره وبرای بچه های رفلاکسی که باید زیرسرشون بالاباشه مناسبه من پسرم رفلاکس داشت تا۶/۷ماه تو کریرمیخوابوندم
نه خیلی زیاد فقط همون اوایل ببین اگه خواهرت کسی داره ازش بگیر واقعا پول الکی دادنه چیزی نیس که دائم بکار بیاد
نه اصلا من رفتم وسایلاش خریدم کریر نخرید خیلی سنگین فقط مناسب اینه بچه رو از بیمارستان بیاری دیگه استفاده ای نداره
نه والا بدرد نخور و هزینه اضافی
بجا اون کالسکه بگیر اگه زیاد بیرون میری
هر کی ی نظری داره من شنیدم برای ایمنی بهتره چون تشک یا آغوشی ی پتو ساده بیشتر نیست
نه خیلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.