کریر اصلا کارایی داره ؟🙃
تا چند ماه استفاده میشه؟

۶ پاسخ

یا ساک حمل نوزاد یا کریر برای اوایل تا شش ماه لازمه. چون نمیشه بچه رو بغل بزنی ببریش بیرون

برای من خوبه خیلی به کارم اومده

اره کارایی داره هر جا بخوای بری بچه رو می‌زاری توش و می‌بری

اره خیلی خوبه هرجا بخای ببری نی نی رو میزاریش توش میبری

خوبه واسه بیرون بردن تا پنج شش ماه بشه استفاده کرد به گمانم

واسه حمل و نقل اینا راحته

سوال های مرتبط

مامان ديــــــــــار مامان ديــــــــــار ۱۰ ماهگی
مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 مامان پرنسسا👩‍❤️‍👩 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان سام 🐣 مامان سام 🐣 ۱ ماهگی
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری