۴ پاسخ

سلام خانوم ها من ماه درد دارم ولی هنوز دردم نگرفته بچه هم آمده پایین طبیعی هم هست زایمانم ولی درد نگرفته هنوز منو؟؟؟

حتما برو زایشگاه بیمارستان

برید یه nst بدید تو هفته های شما طبیعیه آماده میشید برای زایمان

برو حتما یه ان اس تی بکیر

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری