۶ پاسخ

منم من این مشکل دارم. بعد یک هفته واکسن شش ماهگی زد همش‌گریه میکنه بهونه میگیره لج داره.

وای بچه من اینطوری شده امروز دیگه حتی بغلمم اروم نمیشد سه روزه واکسن زده ،شما کی واکسن زدین ؟

دقیقا بچه منم سه روزه ن خواب داره همشم نق

بچه منم همینه هم شیر و غذاش کم شده
هم تو خواب یدفه میزنه زیر گریه یا ناله میکنه

والا بچه منم همینجور شده...

چند وقته زدی؟

سوال های مرتبط