مبارک باشه عزیزم
اوی ننه چقد خوشگلن بسلامتی وخیرتنش کنی
ادم تو اینا بچه رو تصور میکنه دوس داره بخورتشون😍😍😍😍😍خیلی مبارکش باشه😍من بچه ام اخر شهریور یا اول مهر به دنیا میاد،دوس دارم برا زمستونش بگیرم ولی همش میگم نکنه تپل یا لاغر باشه اندازش نشه زمستون
چرا زمستونی ؟
مبارکه. من برای پسرم کلی زمستونی گرون گرون خریدم سایزش نشد همینطور نو هستن🫠🥴
از کجا خزیدی مبارکه عزیزم
اوخ ننه
مبارکش باشهههه😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.