۷ پاسخ

آخی کاش مام حیاط داشتیم

وای مامانم یبار برامون تو حیاط درست کرد خونه گلی
هنوزم بعد ۳۳ سال یادش که میوفتم لذت میبرم

یبارم پسر عموم اومد خونمون برای امتحانات شهریور دو هفته موند،تو کوچه یه خونه دو طبقه ساخت برامون همه حسرتشو میخوردن😅

خیلی زیبا شده❤️

عزیزم🥺

وای چقدر هنرمند و خوش ذوقی آخه 😍😍😍🥰🥰🥰

یادبچگیم افتادم 🫠🫠🫠

عزیززرم مادر و پسر هنرمند خیلی زیبا و هنرمندانه ساختید 🌹❤️

سوال های مرتبط

مامان کشمش و فندق مامان کشمش و فندق ۵ سالگی