۵ پاسخ

شده مث زمانای قدیم و فقیر و پولدار شده!
هرکی پول داره نت داره هرکی نداره مث ما نداره!

کانفیگ های پولی

فقط پولی
ویتورای
هر پنج گیگ حدود یه تومن اینا

فقط پولی

فیلتر پولی😁

سوال های مرتبط