۸ پاسخ

امروز بردوش دکتر که شربت اشتها بده اونم گفت ولش کن همینجوری خوبه😐🤦

اره بابا سر ناهار انقده دوید غذا تو دهنش بالا آورد چن بار زدمش دستم بشکنه بچه بشین بخور برو دیگه چرا آخه آدمو حرص میدی

وای من خسته ترینم خیلی اذیت میکنه

من با گوشی میدم مجبوری قشنگ میخوره

اره
نوه خالم از دخترم کوچیکتره خودش غذا میخوره ماشاالله
دخترم منو پیر کرد با غذاخوردنش

تاپتیک منو‌نگاه ببین دارم چی میکشم

منم خیلی خستم رها کردم
ایشالله با هوا خوردن بزرگ که شد عاقل بشه🫠

منم خستم کاری نمیتونیم کنیم🫠

سوال های مرتبط

مامان دیانا👼🫀 مامان دیانا👼🫀 ۳ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری