خانما قلب بچهای شماهم خیلی تند تند میزنه؟

۵ پاسخ

آره گلم

آره چون خیلی کمخونه دخترم

اره چون بچه هستن ضربان قلبشان بالا وپراز ارنژی هستن

اره عزیزم

آره
قلب بچه ها از بزرگترا تندترمیزنه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۳ سالگی