هنوز تب نیس لباسشو کم کن دست وپاشو بشور
دمای خونه رو بیار پایین
پاشویش بده با آب ولرم سرد نه ها ولرم باشه
استامینوفنشو سر ساعت بده نزار اینور اونور شه
لباسشکمکن دمای خونه رو خنک کن
۳۷ و نیم خوبه .بالاتر از این تب حساب میشه .قطره استامینوفن بهش ندادی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.