سلام عزیزم من آتلیه آنلاین دارم کلی تمای جذاب وقشنگ دارم تم ماهگرد بارداری دندونی آشپزباشی حمام پاییزه یلدایی عیدنوروزو...کسی خواست روبیکا پیام بدین ۰۹۹۳۵۸۵۷۲۹۳
میوه بیسکوییت، پفیلا ، ماست، بستنی،آبمیوه
میوه (سیب ، موز ، هندوانه ، در حد خیلی کم خیار و نعنا) توپک خرما ، پنکیک ، بیسکوییت مادر یا نوتری بیسکوییت حالا یا خالی یا مخلوط با میوه ، کاچی
میوه کلوچه یا کیک خونگی.اب میوه مث اب هویج و سیب و پرتقال…
همون غذای اصلی رو بخوره میان وعده پیشکش
ولی خب اگه حالش اوکی باشه اشتها داشته باشه یا میوه میدم یا آب سیب میدم یا بیسکویت مادر میدم دستش خودش بخوره
شیر/موز/سیب رنده/ویفر/بیسکوییت نستله/کراکر/بستنی/ماست /هندوانه/ملون/
همشو در طول روز نمیدم،دو تا از اینا معمولا بین وعده صبحانه تا نهار و عصر
میوه پفیلا شیر رانی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.