۴ پاسخ

من آویفر با طمع موز میدم پسرم رفلاکس داره فقط اینو میخوره

آدزوفر
دکتر گف اینو بدی دیگه لاز نیس مولتی و آهن جدا بدی همین کافیه

من اویفر میدم هم مولتی داره هم اهن از لحاظ قیمتیم بصرفه تره
پسر منم پدیا بستو دوست نداشت

چجوری متوجه شدی

سوال های مرتبط

مامان دِلین🩷🎀 مامان دِلین🩷🎀 ۷ ماهگی
مامان مامای گهواره😍 مامان مامای گهواره😍 ۱۵ ماهگی