زود گرفتیش، پستونک خیلی بهتره تا انگشت،
پسر جاریم ۴ ماهگی از پستونک گرفت بعد انگشتش میخورد الان ۹ سالشه هنوز نتونسته قانعش کن ک انگشتشو نخوره
اخ اخ انگشت که دیگه صد بد تر
شکل انگشتش که تغیر میکنه
کلی میکروب و بیماری هم میره تو دهنش
از سرشم دیگه نمیتونی بندازی تا بعد ها همینطور ادامه دار میشه
ای خداااا بخورمش
بده بهش بخوره عزیززززممم
همون پستونک بهتره تا انگشتش ..بزرگ شد چجوری میخوای از انگشت ترکش بدی..پستونک حیلی خوبه هم خودش آروم میشه هم خودت راحتی از نق زدنش.. من پسرم میگرفت خیلی راحت بودم الان هر کاری میکنم دخترم نمیگیره به زور میدم ببینم نمیگیره با دست میگرم وقتی دستمو برداشتم میندازه بیرون سریع
وای من عشق اینم بچه انگشت بکنه تو دهنش😍😂😂
منم ندادم دیگ البته خودش دیگ نخورد🥲
الهی عزیزم بده بخوره 🥲
بده بهش من خودم تا مهدکودک میرفتم دهنم بود😂😂😂بعدش پرت کردم دیگ هیچیم نشد دندونامم از همه خانوادمون سالمتره
زود گرفتیش تاشش ماهگی میشه داد بعدشش ماهگی سخته گرفتنش
وایی ن. پستونک بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.