۱۴ پاسخ

من انقدکاردارم که میمیرم تاانجام بدم.کاروخونه وبچه واسترس وفکرووای خدادیگه نابودم گاهی دوسدارم سرمیذارم دیگه برم ازدنیا.

من خونه مامانم زندگی میکنم
و شاغلم

منم یک مادر شاغلم تا ۴سرکارم بعدش خونه و بازی با کوچولوم،کلاس میبرمش،هرروز پارک میبرمش،هر پنجشنبه دور دور و شهربازی اینا ولی خودم شبا دیگه تا سرم میرسه به بالش بیهوش میشم😊😊

دختر ببین رو دوررر تندم
من ارایشگرم
شب دخترم ک‌خوابید ناهار فردا رو میپزم خونه تمیز میکنم صبح ک دخترم بیدارشد ساعت۱۲تا۱کلاسه سریع میام خونه ناهارشو میدم خودم ناهار نمیرسم بخورم میرم ساعت۳سرکار تا۶،۷
بعدش میام خونه بازی یا میبرمش بیرون شامش میدم ساعت۱۰میخوابه بعضی شبا تا۱بیداره
منم کلا شبا خودم ساعت۳شب تازه میخوایم تا۹صبح روزم ک نمیخوام
بعضی وقتا خیلی دیگ عصبی میشم و دلم برابچم میسوزه

تا سه حدودا سرکارم
بعدشم خونه و بچه و همسر و کارای شخصی و...
سخت نمی‌گیرم اما واقعا هم خسته میشم هم از پا میوفتم هم کم میارم
اما انتخاب خودم بوده و ادامه میدم 🫠🥲چون راه دیگه ای ندارم 😄

اولاش ک بچم بدنیا آمد خیلی سخت بود الان دیگه بهش عادت کردم

عزیزم بسختی میگذره و ماهم مثل شما نابودیم به معنای واقعی😢

ماهم نابودیم‌عزیزم خیالت راحت باشه

میگذرونیم
تازه بگو با دوقلو و شهر غریب

با قهوه و فلوکستین سرپام

معمولا پاره میشم
با قهوه سرپام

واقعا سخته درسته استقلال مالی خوبه
ولی زن مگه چقد توان داره!!!

هم راه دورم

حق باهاته

سوال های مرتبط

مامان آروین و آنیل🎀 مامان آروین و آنیل🎀 ۲ ماهگی