پوشک و فلاکس اب داغ هم گرفتم فقط عکسشو نگرفتم دیگه بنظرتون چیش کمه؟

تصویر
۲ پاسخ

من آغوشی و یدونه بالشت کوچولو هم گرفته بودم.بخاطر بندناف دیگ بادی تنش نکردم رکابی بردم .

دستمال خشک کن هم بزار برای بد تولد از مادر میخوان اونایی که شبیه تور هستن
دستمال نخی هم برای عوض کردن پوشک که بچه رو میشوری بردار

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی