۳ پاسخ

عزیزم صدکات خوبن من همشون ۵ تا ۱۰ بودن با کلی لیدی میل و انوکساپارین اخرشم بچم وزن اضافه نکرد ۲۳۰۰ گرم زایمان کردم

صدک ۳۰ که خوبه ..زیادی فکر نکن

وزن و هیکل بچه اول ژنتیکی هست بعد تغذیه مهمه
تا ۲هفته بزرگتر بود یا کوچیکتر بودن طبیعیه
نگران نباش
مهم اینه که ای یو جی آر نیست. یعنی توی محدوده بچه ریزنقش و ضعیف نیست که بخوان ختم بارداری بدن

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل 🩵 مامان ابوالفضل 🩵 ۵ ماهگی
مامان نهال خانوم🌱 مامان نهال خانوم🌱 ۲ سالگی