من اگه اسم داداشم نویان نبود اسمشو نویان میزاشتم
البته الان خیلی زیاد شده ، داداش من ۲۶ سالشه این اسم برای اون موقع واقعا کم بود
در حال حاضر فقط از اسم بهراد خوشم اومده فعلا
ایلکان کایان کیسان
یارا
سام
اسم پسربزرگم پارسا
تودلیمم سامین
منک نویان میذارم
آیدین
هییییع منم پسرم فعلا اسمنداره😖
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.