۱۹ پاسخ

به پوشک وگرونی وخرج بچه جدید وزندگی وآینده ای که تو ایران نداره فکر کن از سرت میپره

به سایه ی جنگ فک کن که بالاسرمونه همچنان
به قیمت پوشک
به آینده ی نامعلوم
یه ادم بی گناه دیگه رو وارد این بلبشو نکن

من با تک فرزندی مخالفم خداروشکر بارداری اولم دوقلو شد
اینکه یسری شرایط جنگ و گرونی رو مطرح میکنن حق دارن ولی مگه توی این مملکت یه روز خوش داشتیم تا الان!!!؟
اگه بخوای اینجوری نگاه کنی اول ک نباید حتی ازدواج کنی بعدم ک همون یه دونه رو هم نباید بیاری اون چ گناهی کرده ک باید بی خواهر و برادر بزرگ بشه
من ک سنم بالا رفته و اینکه از نظ مالی و جسمی روانی به جز همین دوتا نمیتونم بچه دیگه رو هندل کنم ولی اگه میشد حتما می آوردم

بنظرم تو این شرایط جنگ و گرونی مملکت اشتباه محضه من حتی ناخواسته‌ام بشم حاضرم سقط کنم ولی یه موجود بیگناه نیاد به این دنیای بدرد نخورد
پسرم و ناشکری نمیکنم خدا داده دوسشم دارم زندگیمو به پاش میدم ولی تو این اوضاع راه داشت اینم می‌فرستادم داخل حالا یکی دیگ بیارم؟😆

من فكر ميكنم ولي تا شرايط رو به راه نشه نميارم

منم یه هفته ای اینجور بودم شیطونو لعنت کردم تا خوب شدم😁😁

من فک نمیکنم دیگ نمیارم همسرم دوس داره ولی من مغزم نمی‌کشه

منم دلم میخواد و البته بعد ۲ سالگی بچم

من وضعیت جنگ معلوم بشه پسرمم بشه ۳ سال اینا میارم دومیو یچه تک گناه داره

من داشتم با خودم فکر میکردم بالاخره بعد از دو ساااال، یکم میتونم بخوابم
و این بهشتی ترین حس دنیاست

ی چک بزن ب خودت بیای

خیلی دلم میخواد ولی در حال حاضر از هیچ نظر امکانش نیست اگه خدا بخواد سال دیگ

من تا ابد و یک روز نمیارم

ما فکر نمیکنم عمل کردیم 🤣

نه والا

من
شدیدا مخالف تک فرزندی هستم ولی الان نه 3_4 سال دیگه

الان 50 درصد گهواره باردارن

اگر دوست داری و شرایط مالی فراهم هست اقدام کن

به زایمان فک کن

سوال های مرتبط

مامان نفس👼🏻 مامان نفس👼🏻 ۲ سالگی