به پوشک وگرونی وخرج بچه جدید وزندگی وآینده ای که تو ایران نداره فکر کن از سرت میپره
به سایه ی جنگ فک کن که بالاسرمونه همچنان
به قیمت پوشک
به آینده ی نامعلوم
یه ادم بی گناه دیگه رو وارد این بلبشو نکن
من با تک فرزندی مخالفم خداروشکر بارداری اولم دوقلو شد
اینکه یسری شرایط جنگ و گرونی رو مطرح میکنن حق دارن ولی مگه توی این مملکت یه روز خوش داشتیم تا الان!!!؟
اگه بخوای اینجوری نگاه کنی اول ک نباید حتی ازدواج کنی بعدم ک همون یه دونه رو هم نباید بیاری اون چ گناهی کرده ک باید بی خواهر و برادر بزرگ بشه
من ک سنم بالا رفته و اینکه از نظ مالی و جسمی روانی به جز همین دوتا نمیتونم بچه دیگه رو هندل کنم ولی اگه میشد حتما می آوردم
بنظرم تو این شرایط جنگ و گرونی مملکت اشتباه محضه من حتی ناخواستهام بشم حاضرم سقط کنم ولی یه موجود بیگناه نیاد به این دنیای بدرد نخورد
پسرم و ناشکری نمیکنم خدا داده دوسشم دارم زندگیمو به پاش میدم ولی تو این اوضاع راه داشت اینم میفرستادم داخل حالا یکی دیگ بیارم؟😆
من فكر ميكنم ولي تا شرايط رو به راه نشه نميارم
منم یه هفته ای اینجور بودم شیطونو لعنت کردم تا خوب شدم😁😁
من فک نمیکنم دیگ نمیارم همسرم دوس داره ولی من مغزم نمیکشه
منم دلم میخواد و البته بعد ۲ سالگی بچم
من وضعیت جنگ معلوم بشه پسرمم بشه ۳ سال اینا میارم دومیو یچه تک گناه داره
من داشتم با خودم فکر میکردم بالاخره بعد از دو ساااال، یکم میتونم بخوابم
و این بهشتی ترین حس دنیاست
ی چک بزن ب خودت بیای
خیلی دلم میخواد ولی در حال حاضر از هیچ نظر امکانش نیست اگه خدا بخواد سال دیگ
من تا ابد و یک روز نمیارم
ما فکر نمیکنم عمل کردیم 🤣
نه والا
من
شدیدا مخالف تک فرزندی هستم ولی الان نه 3_4 سال دیگه
الان 50 درصد گهواره باردارن
اگر دوست داری و شرایط مالی فراهم هست اقدام کن
به زایمان فک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.