۱۰ پاسخ

من الانم با ۲۴سال سن اینجوری میشم گاهی که خیلی سردم باشه دمای بدنم پایین باشه ویا وقتی خیلی استرس بگیرم کف دستام و پاهام اینجوری میشه پدرمم همینجوریه

من خودمم اینجوریم
وقتی سردم بشه یا پاهام داغ بشه

دختر منم نوزاد بود وقتی یکم سردش میشد اینطوری میشد
ولی نه اینقدر زیاد

موقع سرد و گریه میکرد دلا هم میشد اینجوری

سردشه

اخ دلم نوزاد خواست اونم فقط دختر🥹

چون پوستشون نازکه رگهاشون دیده میشه فک کنم سردشه

عزیزم سردشه بچه و اینکه دمای بدنش اومده پایین یا تب و لرز داره لطفا ببرین دکتر

من وقتایی که دخترم سردش بود اینجوری میشد
روغن بدنش میزدم، ماساژ میدادم درست میشد

نه اینقد زیاد اگه باشه

سوال های مرتبط