تاپیک قبلیم لطفااااااا

۲ پاسخ

من خودم عید گرفتم واقعا عالیه و راضیم یک هفنته چسبش ماندگاری داره خیلی هم راحت کنده میشه

گلم اگه سوالت همون ناخن هست اهل مراغه ای دا عزیزم برو لوازم ارایشی پادینا از این ناخنای ۱۰۰ تایی هست مصنوعی خودت میتونی لاک هم هر رنگشو بزنی قیمتشم خیلی مناسبه ۷۰ تومن چسبشم خیلی خوبه ولی اسمشو نمیدونم گلم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐥𝐢 𝐫𝐞𝐳𝐚 مامان 𝐀𝐥𝐢 𝐫𝐞𝐳𝐚 ۲ سالگی