۵ پاسخ

من پدیا بست طعم پرتقالیش که عکس زرافه روشه میدم چندتا ویتامین مخلوط داخلشه..
آهن هم لیپوزوفر قرمز اول میدادم بعد کردم لیپوزوفر آبی ..آبی آهنش بیشتره..
بنظرم مکمل های خوبیه تاالان...

فقط پدیا بست

دکترش گفته آهن فروفورت و مولتی بی بی جویس بدم

من پسرم اهنش پایین بود دکتر فروفورت تجویز کرد
مولتی هم کیدزی

واقعا مولتی اویفر بهتر از پدیا بست؟!!

سوال های مرتبط

مامان 🩷پناه🩷 مامان 🩷پناه🩷 ۲ سالگی