۵ پاسخ

مگه شیرخشک چشه که اصرار داری شیر خودت بدی ؟ اکثرا همه شیرخشک میدن منم بچه اولم کلا با شیرخشک بود

واقعابعضیاچقدکمبودداروعقده این که استیکرخنده گذاشتن برای این تاپیک من،واقعاگاهی بعضی چیزاکه سرمون میادمیفهمم ازماست که برماست درست بوده جریانش

ت نربکی آب بزار و ی حبه قند حل کن بزار با نوک انگشتت بزار رو سینه ات میبینه شیرینه میمکه
من دخترم تا ۲۰ روز نمگرف سینو تا اینو انجام دادم گرف

عزیزم غصه نخور بچه میفهمه
من سر پسر اولم مثل شما خیلی سعی کردم تا سینه مو بگیره حتی بچم وزن کم کرد ولی درنهایت موفق شدم
شیرتوبدوش یا شیرخشکو با سرنگ یا قاشق چایخوری از کنار سینه ت بریز دهنش هم خیلی گرسنه نمیمونه که بی قراری کنه هم زودتر سینه تو میگیره

سعی کن با سرنگ بهش شیر خشک بدی و اصلا شیشه ندی سختی داره اما شدنیه

سوال های مرتبط