۷ پاسخ

همه همینطورن که تا مدتی بعد زایمان
همه چی براشون سخت و گریه آوره
اما درست میشه ، مطمئن باش

آره ۱۰ روز اول فقط گریه کردم
الان‌بهترم ولی کامل خوب نیستم

منم همینجورم
سر هر چیز کوچیکی اشکم درمیاد
خسته شدم از این وضعیت
ولی به نظرم بری خونه خودت بهتره
سرگرم کار میشی کمتر به چیزای دیگه فک میکنی

درست میشه عزیزم منم همینطوری بودم رو همه چی حساس بودم الان بهتر شدم مامانم روز سیزدهم رفت خونشون تا امروز خودم تنهایی از پیش بر اومدم خداروشکر نگران نباش توام از پسش بر میای♥️

اتفاقا خونه خودت میری میبینی همه چی بهتره

منم روحیاتم خیلی بهم ریخته
همش بغض میکنم ولی تو خودم میریزم بقیه نفهمن
من خونه خودمم مامانم اینجاست
همش میترسم نتونم خودم از پسش بربیام

منم اینجوری بودم هم خودم هم بچم اتفاقا بری خونه خودت ارومتر میشی
چون من همش استرس اینو داشتم بچم گریه میکنه بقیه بیدار میشن، و من سر بارشونم
بچتم کولیک داره ببر دکتر بهش قطره بده دیگ خیلی اذیت نمیکنه

سوال های مرتبط