تا سری بعد نباید شیو کنی، من ۸جلسه رفتم دیگه اوکی شده هر ۳ ماه میرم شارژ
وای منم صورتم شده مث مردا شیو میکنم همیشه ارایش دارم با کانسیلر و کرم جای لکشونو میپوشونم
قبلا رفتم ول کردم
الان دوباره میخام برم ولی اگه بین جلسات شیو نکنم ک نمیشه مث مرد میشم
هرچی شیو نکنی بهتر شیو کنی سریع میان بالا ولی اگه شیو نکنی تا قبل نوبتت بهتره
بعضی جاها اجازه میدن که تا ماه بعد که میخوای بری یبار شیو کنی بعضیا میگن نه
من بعد هرجلسه به محض اینکه در بیاد شیو میکنم.لازم نیست تا جلسه بعد بمونه.من سال ۹۵خط ریش😁 و چونه رفتم سه جلسه فک کنم دیگه در نیومد.
بعدش کل بدن ۶جلسه رفتم بعد ۴سال فاصله الان سه جلسه رفتم عالیه ۳۰درصد در نیومده
نه هر دفعه دیگه کم میشه ....
منم آنروز جلسه اول بود رفتم گفت تا سری دیگه شیو نکن
دختر خالم برا صورت میرفت موقع رفتن میگفت ژیلت بزن بیا الان عین مرد شده ریشاش 😂
چرا عزیزم باید با ژیلت شیو کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.