۳ پاسخ

۷روزه ازپوشک گرفتم تاروز۳چندبارخطا دادالان کلاتودسشویی جیش وپی پی میکنه شباام جیش نمیکنه جاش تاصبح
ببین اولین روزخیلی اذیت کردنمیومددسشویی ۳بارخونه جیش کردروز۲ام همچنین سومین روزوقتی پی پی کردتوشلوارش تمام پاهاش کثیف شدخیلی حس بدی بودبراش ولی واسش توضیح دادم گفتم ببین پی پی شدوکثیف شدبعدمن خیلی زودرنجم روزسوم من انقدربردم اینوجیش تودسشویی جیش نکردتقریبا۶ساعت جیش نکردبعدرفت روفرش جیش کردوای منوکاردمیزدی خونم درنمیومددیگه باهاش حرف نزدم شلوارشم عوض نکردگزاشتم بمونه تاحس بدبگیره ازخیسی بعدخودش شلوارشودراورداومدگفت عوض کن منم گفتم ازت ناراحتم چراجیش کردی بعدپاهاشوشستم یخورده بهش توضیح دادم دخترم من جوریه ببینه من ازکاربدش ناراحت میشم دیگه اونوانجام نمیده بعدفرداش بردمش بیرون واسش حباب سازخریدم چون خیلی دوس داره بعدبردم به سلیقه خودش شورت خریدم خودش انتخاب کردگفتم این جایزت واسه این که تودسشویی جیش کردی بعداوردم خونه شورتشوپوشوندم جیش کردتوشلوارش بعددیدشورتش کثیف شدگفتم ای وای ببین شورت قشنگت کثیف شده دیگه نداری ببین ازون به بعددیگه جیششوگفت ازترس اینکه شورتش کثیف بشه بعدهرچیزی براش خریدم به عنوان جایزه دادم بهش خوراکی لباس پیتزاسوخاری چیزای خوشمزه ای که دوس داره مثلایبارازین پشمکاخریده بودشوهرم تاجیش کردازدسشویی دراومدبهش دادم گفتم این جایزه اینکه تودسشویی جیش کردی خیلی خوشحال شد

مهم ترین تجربه اینه که گذاشتم خودش آمادگی نشون بده. بچه ای که خودش دستشویی دوست داره شب تا صبح پوشکش خشکه. عاقله میفهمه نباید تو پوشک جیش کنه. مادر قشنگ میفهمه.
اگه غیر از اینکه ولش کن تا وقتش برسه.
تو ذهنت هم این باشه که قرار نیست به اونی که زود میگیره جام قهرمانی بدن

تجربه ی خیلی خوب دیگم این بود که وقتی شروع کردم تا یک هقتهدهمچنان پوشک میکردم ولی بهش میگفتم دیگه بزرگ شدی مثل فلانی و فلانی ( بچه های فامیل) که دیگه تو پوشکشون جیش نمیکنن و خشکه تو هم دیگه جیش نکن بریم دستشویی مثل اونا. اینجوری دیگه خودم هیچ استرسی نداشتم. بیرون رفتن و مهمونی رفتنم با خیالات راحت داشتم چون پوشک بهش بسته بود. بعد یک هفته که دیدم همیشه پوشکش خشکه شورت آموزشی پاش کردم. یه مدت بعد هم شورت معمولی.
کتاب هایی تو این زمینه هم قبلا براش گرفته بودم شعراشو میخوندم حفظ شده بود.
من دوست داشتم براش ستاره بگیرم هر بار میگه بچسبونم به دیوار دستشویی ولی کار به اونجا نرسید.

هیچ تجربه ندارم هر کار هم میکنم فعلا یه روز خوبه بعدش دوباره یادش میره اصلا

سوال های مرتبط