من با عرق شستمش چن بار صورتشم مرتب عرق میزدم با دوغ محلی هم شستمش و شیر دادم ک تند تند دفع کنه سر س روز خوب شد. دستگاه هم گذاشتم ولی خیلی خیلی کم در حد چن ساعت دلم نیومد
تند تند بهش شیر بده هم شیر خودت هم شیر خشک
شیر دادن زیاد
و ابجوشیده سرد با یک کوچولو نبات
هر دوتا شیر یک ابجوش
پسرمن ۱۷ .۱۴ و ۸ بود تا سه ماه اول زرد بود و خوب شد زردیش زیادی زیاد بود
زردیش چنده ؟؟؟
قطره بیلی استاپ از داروخانه بگیر داروی عطاری نگیر
زیاد نزار تو گرما
شیر خشت رو تو شیر خودت حل کن بده بهش یاهم قطره ی شیر خشت بده
من قطره نئو ناستر دادم. با عرق کاسنی صورتشو دست و پاهاشو شستم، یه کوچولو ترنجبین دادم. آب پوست کدو خورشتی هم سه بار دادم بهش.. روی۱۳بود، پوستش زرد زرد بود الان فکر کنم کلا تموم شده سفید شده
فقط شیرخشت بش بدع زود دفع میشه زردیش با ادرارش
گرمش نگیر اصلا
شیر بهش زیاد بده ک دفع کنه
ببر دکتر اگه زیاد باشه بذار دستگاه
حتما هر دو ساعت یبار بهش شیر بده، شیر مادر هم کافی نمیشه در کنارش باید شیرخشک بدی تا میزان دفع ادرارش بیشتر بشه، هرچی دفع ادرار بیشتر باشه زودتر زردی میاد پایین
من شنیدم ادرار زیاد باید بکنه تا دفع بشه شیر خودت و شیر خشک بده بهش
دستگاه اجاره کن اگ لازمه دارو ایناام اون چیزایی ک دکتر میده مصرف کن انشاالله زود رفع بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.