من خیلی بین اسم نیکراد و بردیا موندم
کدوم قشنگ تر به نظر شما😢؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

بردیا بیان کردنش راحت تره

بردیا راحتتر و سبکتره

نیکراد انگار فامیلیه

من اگه پسردار میشدم یا میزاشتم نیک یا نیکراد خیلی شیکه خییلی....بردیا زیاده

نیکراد

بردیا

من قراره بذارم بردیا

نیکراد ب فامیلی بیشتر میخوره😁

نیکراد جدیدتره

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان قندعسل هفته بیست‌وهشتم بارداری