۴ پاسخ

من از روز اول نشستم چون نمیتونم خوابیده ب بچه شیر بدم خونه مادرمم یکی باید باشه لباس بچه رو بشوره یکی باید باشه شیر خشک درست کنه یکی باید باشه بچه رو سرگرم کنه ک اصلا نمیشه با ی نفر و دو نفر من از مجبوری از روز اول نشستم والا

من از روز اول نشستم

والا من شب دوم رفتم رستوران و یه وری نشستم🤣
همه جا رفتم کج نشستم
۵روزگی دخترمو بردم سونوی لگن
سخت نگیر مخصوصا اگر خوب شدن

از ۱۰ روزگی دیگه تونستم بشینم

سوال های مرتبط