۳ پاسخ

بالای شیش بار و ابکی اسهال حساب میشه

نه دختر من روزی دوبار همیشه،بالای ۸بار اسهاله نگاکن ببین شل نیس دسشوییش

مگه شله؟

سوال های مرتبط