۲۳ پاسخ

اگ خیلی بالا و پایین نمیاد چرا بستری نمیکنی بیمارستان به نظر من از دستگاه تو خونه بهتره
بچه منم زردی داشت اول ده بود دستگاه اوردیم خونه سه روز زیر دستگاه بود ولی بالا رفت شد ۱۵ و نیم دکترش بستریش کرد اب بدنشم کم شده بود شیر کم میخورد ولی خداروشکر بعد سه روز مرخص شد دکتر قطره داد کلا خوب شد دستگاه ها بیمارستان قوی تره و بهتره اونجا پرستارا بیشتر حواسشون هست سرم وصل میکنن اب بدن بچه کم نشه تو شیر دهی راهنمایت میکنن

من زردی پسرم با شیر خشک پایین اومد
شیر خودتو نده بهش

باعرق کاسنی وشاطره قاطی پاش ودست صورتش بشور. شیرگاو محلی ولرم کن باهاش پاهاش دستاش صورتش بشور. قطره شیرخشت هم از دارو خونه بگیر بهش بده. اگه شیر خودت میخوره انار بخور. دفعات شیرش زیاد کن یه چند روز بهش کمکی شیر خشک بده. خنک نگهش دار این بود تجربیات من

شیر خشت از داروخونه بگیر خودت بخور

برای بچه ی منکه دستگاه کاری نکرد،بردم دکتر گوارش و کبد..بچم یک روزه خوب شد

نگران نباش عزیزم دختر من تا دوماهگی زردیش رو ده بود
از وقتی دوماهه شد کم کم داره زردیش میره رنگ پوستش بهتر شده
فقط هیچی نداده هرکاری دکترا گفتن بکن
شرخشت و اینا باعث میشه طبعش سرد بشه بعدا مشکله

الهی عزیزم😔😔طفلکی

۲۵ روزگی نوزاد دیگه زردی نیس
پسر من ۱۵ روزش بود زردی۱۳
متخصص گفت این اوکی هست و استوپ شده و نیازی به دارو و نور نداره

میفهمم واقعا سخته منم این روزا رو پشت سر گذاشتم من به پیشنهاد یه پرستار اطفال قرص کلوفیبرات ۵۰۰ شبی سه قطره تا ۶ شب به بچه دادم بعد اون زردیش کلا رفت شما با یه پزشک مشورت کن ولی من با اون قرص نتیجه گرفتم و هیچ راه دیگه ای جواب نداد

اگر شیر خودتو میدی چک کن شاید از شیر خودت زردی میگیره. شیر خشک بهش بده مرتب

برای منم خیلی بالابود
مدام ترنجبیل شیرخشت دم کردم خوردم به خودم بچه دوسه تا قطره ترنجبیل دادم
هندوانه زیاد خوردم
خاکشیر خودت بخور
هی شیربهش بده
شیرخشکم کم و بیش خوبه میگن میاره پایین

نگران نباش اکثر بچه ها زردی دارن دیشب دختر منم با زردی۱۴ زیر دستگاه بود

الهی بگردم واقعا سخته میفهممت

فقط و فقط بهش شیر خشک بده که زردیش بیاد پایین و تا خوابید زیر دستگاه بزارش همین از هیچی هم نترس

گرمم نگهش نداری زیاد

قطره نئوناستر بهش بده عالیه

شیر خشک بده بهش زود زود دسشویی کنه زردیش بیاد پایین . بدنشو دستو صورتشم با عرق کاسنی پاک کن خودتم عرق کاسنی بخور شیر بده بهش

هم خودت ترنجبین بخور هم به بچت بده
زیاد نپوشونش
شیر خشک بهش بده کمتر شیر خودتو بده
گرمی کم بخور

ترنجبین بده پسر منم داشت شیر تشک ترنجبین دادم رود به زود دست شویی کرد دو روزه زردیش از بین‌رفت

ایشالا زودخوب میشه
تنهادرمانش همین دستگاهه و شیرخوردن زیاد

فردا ببر باز چک کن ایشالا که رفع شده
نمی‌خواد دائم بزاریش زیر دستگاه

عزیزم🥲🥲🥲چقدر سخته خدا

هر ۲ ساعت چه خواب چه بیدار بهش شیر بده
خودت عرق کاسنی بخور به بدنش هم بزن

سوال های مرتبط