شما تو بارداری زردالو میخورید ضرر نداره؟؟؟

۸ پاسخ

من تو یه هفته 10کیلو خوردم خیلی حال داد
بعد کلی خوردن سرچ کردم که بد نباشه 🤣🤣🤣

زردآلو خیلی سرده، بخور ولی احتیاط کن

نه اشکالی نداره

من امروز خوردم مگ ضررداره

بله می‌خوردم میوه ضرر نداره

نه اتفاقا آهن داره خوبه ولی شیردهی میگن خوب نیست نهایت بدونه دل کشیدنی

زیاد زیاد نخور

نه ضرری نداره فقط دوران شیردهی نخور چون خیلی نفاخه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا ❤️ دریا مامان ایلیا ❤️ دریا ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی