ب نظرم کوتاه نکن
حداقل الان میتونی ببافی جلو ریزش بگیری
کوتاه کنی همه جا میریزه و نمیتونی کاری کنی
برا منم وحشتناک میریزه خیلی ناراحتم دلم نمیاد کوتاه کنم
قرص زینک و مکمل هاتو بخور کمتر میشه . اگه شوهرتم خ.شش میاد از مدل کوتاه و خودتم دوست داری بزن
منک مردونه زدم واقعاااا راحت شدم
منم باب زدم
اندازه ای ک ب کش بیاد
منم امروز کوتاه کردم
در حدی ک یکم به کش بیاد
خیلیم راضیم راحت ترم رفتم حموم
واااااااااای منم موهام خیلی می ریزه ولی دلم نمیاد کوتاه کنم . راهکار دیگه ای نداره ؟ مثلا روغن تراپی ، پروتئین تراپی و .....؟
مدل بابت اگه موهات لخته خیلی شیک دیده میشه
من باب زدم خیلی دوسش دارم 🥹
مدل باب
مصری قشنگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.