۱۱ پاسخ

ب نظرم کوتاه نکن
حداقل الان میتونی ببافی جلو ریزش بگیری
کوتاه کنی همه جا میریزه و نمیتونی کاری کنی

برا منم وحشتناک میریزه خیلی ناراحتم دلم نمیاد کوتاه کنم

قرص زینک و مکمل هاتو بخور کمتر میشه . اگه شوهرتم خ.شش میاد از مدل کوتاه و خودتم دوست داری بزن

منک مردونه زدم واقعاااا راحت شدم

منم باب زدم
اندازه ای ک ب کش بیاد

منم امروز کوتاه کردم
در حدی ک یکم به کش بیاد
خیلیم راضیم راحت ترم رفتم حموم

واااااااااای منم موهام خیلی می ریزه ولی دلم نمیاد کوتاه کنم . راهکار دیگه ای نداره ؟ مثلا روغن تراپی ، پروتئین تراپی و .....؟

مدل بابت اگه موهات لخته خیلی شیک دیده میشه

من باب زدم خیلی دوسش دارم 🥹

مدل باب

مصری قشنگه

سوال های مرتبط