من زایمان قبلیم باید ۸ آبان طبق انتی میشد ک ۲۶ مهر زایمان کردم
شما اصلا نمیتونید رو ناریخ سونوها حساب کنید برای طبیعی ی وقتایی همونتاریخ میشه و اکثرا زودتر از تاریخ
برای من ۱۸ اردیبهشت وقتم بود
۲۷ فروردین اومو
اره سرتایم بدنبا اومد البته پیش میاد چند روز زودترم بیاد همچی دست خداس نمیشه بگی دقیییق همون تاریخ
واسه من که هنوز به دنیا نیومده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.