خیلیییی دریا قشنگه حسی که به آدم القا میشه آرامشه محضه
اسم دختر منم دریاست 😍😍
خیلی قشنگن من عاشق اسم دریا و ساحلم
من دخترم میزارم هلنا آرزو دارم زود آغوشش بگیرم
منم قراره بزارم دریا 😁🐳
خیلی قشنگه🥺
عالیه من پسرم گزاشتم داریوش
خدا انشالله بچه دوم بهم دختر بده حتما میزارم دریا
خیلی قشنگ و با معنیه
یعنی : آرامش ؛ زیبایی ؛ قدرت حتی نمادی از آزادی و رهایی هم میشه
انشالله نام دار باشه عزیزم🤲🏻🌊🌸
خیلی قشنگه من همیشه عاشق اسم دریا بودم و هستم
زیباست پسر دومم اسمش شد حامی🥹اسم اولی نیکان
اسم قشنگیه ولی خب یکم قدیمیه
پناه خیلی گشنگه ها🥹🥰
قشنگههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.