اسم دختر منم شد دریا 🌊❤️
نظرتون چیه؟

۱۲ پاسخ

خیلیییی دریا قشنگه حسی که به آدم القا میشه آرامشه محضه

اسم دختر منم دریاست 😍😍

خیلی قشنگن من عاشق اسم دریا و ساحلم

من دخترم می‌زارم هلنا آرزو دارم زود آغوشش بگیرم

منم قراره بزارم دریا 😁🐳

خیلی قشنگه🥺

عالیه من پسرم گزاشتم داریوش
خدا انشالله بچه دوم بهم دختر بده حتما میزارم دریا

خیلی قشنگ و با معنیه
یعنی : آرامش ؛ زیبایی ؛ قدرت حتی نمادی از آزادی و رهایی هم میشه
انشالله نام دار باشه عزیزم🤲🏻🌊🌸

خیلی قشنگه من همیشه عاشق اسم دریا بودم و هستم

زیباست پسر دومم اسمش شد حامی🥹اسم اولی نیکان

اسم قشنگیه ولی خب یکم قدیمیه
پناه خیلی گشنگه ها🥹🥰

قشنگههههه

سوال های مرتبط

مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری