دوستان اسم دختر مرجان خوبه نظرتون چیه

۱۰ پاسخ

قدیمیه

عزیزم من خودم میخوام نیکی بزارم با اینکه شاید اسم جدیدی نیست. ببین چی به دلت میشینه. اسم قدیمی و جدید نداره

هرچی دلت میکشه انتخاب کن شما میخوای صدا کنی و زحمتشو بکشی ما فقط گذرا میبینیم و نظر میدیم عزیزم

هرچی دلت میکشه انتخاب کن شما میخوای صدا کنی و زحمتشو بکشی ما فقط گذرا میبینیم و نظر میدیم عزیزم

🥴🥴🥴

ن خیلی قدیمی و سنگینه واسه بچه

ن مرجان چیه قدیمی شده

بنظر من قشنگ نیست

هرچی که دلت میخواد بزارش انشالله اسمی پر از خیر و برکتی براش بشه

قدیمیه یکم
ولی باز بستگی ب خودت داره اگه دوست داری بزار

سوال های مرتبط

مامان 🩷 nini 💙 مامان 🩷 nini 💙 ۵ ماهگی
مامان ستاره🎀👧 مامان ستاره🎀👧 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان آیلین جونم‌🌙 مامان آیلین جونم‌🌙 ۵ ماهگی
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان پسری👶🩵 مامان پسری👶🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه ۶ ماهگی