قدیمیه
عزیزم من خودم میخوام نیکی بزارم با اینکه شاید اسم جدیدی نیست. ببین چی به دلت میشینه. اسم قدیمی و جدید نداره
هرچی دلت میکشه انتخاب کن شما میخوای صدا کنی و زحمتشو بکشی ما فقط گذرا میبینیم و نظر میدیم عزیزم
هرچی دلت میکشه انتخاب کن شما میخوای صدا کنی و زحمتشو بکشی ما فقط گذرا میبینیم و نظر میدیم عزیزم
🥴🥴🥴
ن خیلی قدیمی و سنگینه واسه بچه
ن مرجان چیه قدیمی شده
بنظر من قشنگ نیست
هرچی که دلت میخواد بزارش انشالله اسمی پر از خیر و برکتی براش بشه
قدیمیه یکم
ولی باز بستگی ب خودت داره اگه دوست داری بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.