سلام

مرجان اسم قشنگی برای دخترم بزارم ؟؟؟

۱۵ پاسخ

به نظرم نه.خیلی قدیمی شده

نههه مرجان اسم پسر مرجانه اسم دختر
بعدم خیلی قدیمیه الان دیگه هیچکس ازین اسم ها نمیذاره بزرگ شه کلی ناراحت میشه بابت اسمش گناه داره

ن عزیز

خدای اسم قشنگیه و خوش صداس

اسمی که دوست داری و به دلت نشسته بزار به حرف هیچکس هم توجه نکن ....بنظر من اسم جدید و قدیم نداره

منم از اسمهای جدید خوشم نمیاد زیادی رو مد هستن،همونجورم از مد میگفتن
به ستاره و دریا و مهتاب و نگین فرانک تهمینه شیرین فکر کن
مرجانم قشنگه

از همون اسمای قدیمی یه چیز قشنگتر پیدا کن.مرجان خوب نیس

بنظرم نه .نگار بزار خیلی قشنگه .

خیلی قدیمیه ولی بازم اگه خودتون دوس داشته باشین ب کسی ربطی نداره

قدیمیه

تو این دوره زمونه این همه اسم قشنگ و به روز مناسب هست مرجان مناسب نیست

اسم قشنگیه اما یکم قدیمی

قشنگهههه

ن عزیزم بگرد قطعا ی اسم بهتر پیدا میکنی

سلام عزیزم اسم قشنگیه ❤

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وچهارم بارداری