به نظرم نه.خیلی قدیمی شده
نههه مرجان اسم پسر مرجانه اسم دختر
بعدم خیلی قدیمیه الان دیگه هیچکس ازین اسم ها نمیذاره بزرگ شه کلی ناراحت میشه بابت اسمش گناه داره
ن عزیز
خدای اسم قشنگیه و خوش صداس
اسمی که دوست داری و به دلت نشسته بزار به حرف هیچکس هم توجه نکن ....بنظر من اسم جدید و قدیم نداره
منم از اسمهای جدید خوشم نمیاد زیادی رو مد هستن،همونجورم از مد میگفتن
به ستاره و دریا و مهتاب و نگین فرانک تهمینه شیرین فکر کن
مرجانم قشنگه
از همون اسمای قدیمی یه چیز قشنگتر پیدا کن.مرجان خوب نیس
بنظرم نه .نگار بزار خیلی قشنگه .
خیلی قدیمیه ولی بازم اگه خودتون دوس داشته باشین ب کسی ربطی نداره
قدیمیه
تو این دوره زمونه این همه اسم قشنگ و به روز مناسب هست مرجان مناسب نیست
اسم قشنگیه اما یکم قدیمی
قشنگهههه
ن عزیزم بگرد قطعا ی اسم بهتر پیدا میکنی
سلام عزیزم اسم قشنگیه ❤
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.