مبارکت باشه خیلی زیبان
اسماشونو میگی لطفاً
عزیزم منم از اینا داشتم حواست باشه هوا گرم و سرد بشه خراب میشن،باید هواش یک دست بمونه،تابستون کولر روشن بود زمستون شد همش حراب شدن
اره عزیزم قشنگن.منم همینطوریم.یچیزی ک ب خونه اضافه میشه از زوایای مختلف نگاش میکنم ذوق میکنم.مورد داشتیم شب از خواب بیدار شدم چراغ روشن کردم نگاه کردم دوباره خوابیدم😁
منم عاشق گلم
مبارکههه😍
مراقبت ازشون چجوریه؟
همشون خیلی قشنگن مبارکه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.