۷ پاسخ

مبارکت باشه خیلی زیبان

اسماشونو میگی لطفاً

عزیزم منم از اینا داشتم حواست باشه هوا گرم و سرد بشه خراب میشن،باید هواش یک دست بمونه،تابستون کولر روشن بود زمستون شد همش حراب شدن

اره عزیزم قشنگن.منم همینطوریم.یچیزی ک ب خونه اضافه میشه از زوایای مختلف نگاش میکنم ذوق میکنم.مورد داشتیم شب از خواب بیدار شدم چراغ روشن کردم نگاه کردم دوباره خوابیدم😁

منم عاشق گلم
مبارکههه😍

مراقبت ازشون چجوریه؟

همشون خیلی قشنگن مبارکه

سوال های مرتبط