چطورشدخانما
فرزند پروی#
پوشک#
شیرخشک#

تصویر
۱۶ پاسخ

قشنگه وای بنظرم صندلی رو برداری به جاس یه میز کوتاه بذاری هم قد بچه روشم یه پارچه سفید بندازی کیک رو بزازی قشنگ تره

حيلي خوشگله ، به نظرم مبل و بردار يه ميز عسلي بذار جاش واسه كيك و اينا يه صندلي كوتاه بذاز واسه بچه يا اصن صندلي هم نذار، دورشم اگه بادكنك داري يكم بادكنك پخش كن اينور اونورش😍😍😍

دیشب تولد پسرم بود بادکنکا قهوه ای بودن باد کردم شدن عنابی

تصویر

مبل رو بردار عزیرم

خیلی قشنگه.فقط مبل را بردار .

خیلی شیکه ولی مبل رو بردار به دکور نمیاد

قشنگه عزیزم ولی اگه صندلی رو برداری ی میز کوچیک بذاری خیلی بهتر میشه

عااااالی ولی مبلو بردار

عزیزم عالی شده مبارکه تولدش فقط کاش اون مبل رو برداری بجاش عسلی بزاری کیک روش بزاری

چجوری ب سقف چسبوندی؟؟

خوب شده فقط مبلو بردار میز بزار

منم برا پسرم همینجور دکور میزنم☺️ ب امید خدا

خیلیییی عالی شده خیلیی

قشنگ‌شده خداقوت

خیلی شیک
مبارک باشه
رو زمین وایسه و بشینه و
مبل نذاری بهتر نیست؟

خیلی عالیه

سوال های مرتبط