قشنگه وای بنظرم صندلی رو برداری به جاس یه میز کوتاه بذاری هم قد بچه روشم یه پارچه سفید بندازی کیک رو بزازی قشنگ تره
حيلي خوشگله ، به نظرم مبل و بردار يه ميز عسلي بذار جاش واسه كيك و اينا يه صندلي كوتاه بذاز واسه بچه يا اصن صندلي هم نذار، دورشم اگه بادكنك داري يكم بادكنك پخش كن اينور اونورش😍😍😍
دیشب تولد پسرم بود بادکنکا قهوه ای بودن باد کردم شدن عنابی
مبل رو بردار عزیرم
خیلی قشنگه.فقط مبل را بردار .
خیلی شیکه ولی مبل رو بردار به دکور نمیاد
قشنگه عزیزم ولی اگه صندلی رو برداری ی میز کوچیک بذاری خیلی بهتر میشه
عااااالی ولی مبلو بردار
عزیزم عالی شده مبارکه تولدش فقط کاش اون مبل رو برداری بجاش عسلی بزاری کیک روش بزاری
چجوری ب سقف چسبوندی؟؟
خوب شده فقط مبلو بردار میز بزار
منم برا پسرم همینجور دکور میزنم☺️ ب امید خدا
خیلیییی عالی شده خیلیی
قشنگشده خداقوت
خیلی شیک
مبارک باشه
رو زمین وایسه و بشینه و
مبل نذاری بهتر نیست؟
خیلی عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.