این از شیره برفک هم نیست
بچه بجز شیر چی میخوره مگه
بعد نه ماه تازه داره از دهن تغذیه میکنه طبیعیه خب به زبونش بجسبه بهرحال گاهی بالا میاره گاهی میمونه تو دهنش
چیه برا هرچیزی اسمی پیدا شده برفک دهان چیه
اون اگه اصلا زبونش مشخص نباشه جای نگرانیه وگرنه همه ی بچها اینجورین بیخود اینقد دارو ندین به بچه هضمش سخته معدش اذیت میکنه گناه داره خب 😑😑
دختر منم اینجوریه بهش میگن شیره
اره زبونش با یه پارچه خیلی نرم پاک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.