۶ پاسخ

من دخترم تا 17 ماهگیش اگ هر ساعتی خوابش برده بود ساعت 5 صبح موقع اذون شیر میخواس
بعد از اینک ابجیش دنیا اومد
خیلی از اخلاقاش ترک کرد دگ می‌خوابه تا ظهر ساعت 12
پستونک موقع خواب رو ترک کرد
دگ ب بچها نمیزنه
بازی کردن رو یاد گرف
من اینو ب هیچ کس نگفتم چون هروقت چیزای خوبشو ب کسی میگفتم شب اذیتم میکرد
فقط مونده از شیر گرفتنش ک مطمئنم این واقعا اذیت میشم
چون فقط با شیر می‌خوابه

کاش اینجا میشد ویس داد حس تایپ نیس طولانیه

اول ۶ صب پامیشد هی بیدارمیشد پشتشو ماساژ میدادم لالایی میزاشتم میخوابید الان یبار ۸ بیدارمیشه میخوره

پسر من دوساعت یبار تا ۱۱ صبح بیدارمیشد فک کن دیگه پاره میشدم ینی صب که بیدارمیشدم انقدر خسته بودم انگار کوه کنده بودم ولی ۱۵ روزی میشه که قطع کردم شامشو ک دادم شیرپاستوریزه میدادم میخورر بعد شیرخودمو میدادم میخوابید تا۳ شب اول سخت بود هی بیدار میشد میزاشتم رو پام لالایی میزاشتم به سختی میخوابوندم بعد ۳ شب دیگه خودش بیدارنشد الان فقط ۷ یا۸ بیدارمیشه شیر میدم توخواب دیگه میخواب تا ۱۱ اینا کلا تو۲۴ ساعت ۳ بار شیر میدم الان

باید ساعتشو هی بکشی اونورتر
مثلا ۴ میخوره برسونش ب ۴:۳۰ با تکون دادن با اب بعد برسون ب ۵ بعد ۶
این مدلی ترک میدن اصولیه

پسر من خیلی میخورد مثلا هر ۲ ساعت
بعدش شد ۳ بعدش ۴
الان فقط یبار ۶ صبح میخوره بعدش میخوابه تا ۱۰ دیگه اینو اگه ندم بیدار میشه برا همین اینو نمیگیرم ازش.خودش ب مرور نخواست
من هیچ کاری نکردم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین ۲ سالگی