۱۳ پاسخ

من برا جهزیه ام هست هیچوقت نشده استفاده کنم

عالیه،عالیه_بازوی راستمِ.

مامانم داره خیلی خوبه سبزیامونو همرو خودمون درست میکنم

من که ندارم
چون سبزی اماده از بیرون میخرم

عکسش بفرس

من یبارم استفاده نکردم همرو اماده میخرم

والا من ده سال دارم تازه بازش کردم واقعا خوبه

اره خیلی خوبه

من دارم عالیه ،سبزی ،پیاز ،مواد ترشی ،وحتی گوجه فرنگی رو پوره میکنه مال من مارک فریدولین هست خیلی خوبه

بنظر من اگه سالی ۴یا۵بارم استفاده بشه بازم ضروریه.تو خونه خودت تمیز کار انجام میدی

از این مدلا بخر ک درشو فشار میدی کار میکنه دکمه روشن خاموش نداشته باشه ایمنی ایش بیشتره مال من اینجوری درشو فشار میدم تیغش میچرخه

من دارم عالیهههه

آره عالی هست کار آدم زودتر انجام میشه

سوال های مرتبط