چرا بادشکم بچم بدبو

۳ پاسخ

اخه دلبرم باد معده شما بوی خوب میده که بچه بوی خوب بده 😁😁😁

کلا بو میده دیگه😂عادت کن شیمیایی میزنه

مدفوع مونده تو روده هاش

سوال های مرتبط

مامان دنیز مامان دنیز ۱۶ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی
مامان آوین مامان آوین ۱۱ ماهگی