خانما بادشکم نوزاد طبیعیه هی صدامیده بیرون

۳ پاسخ

ارههههه، برو دست به عا شو که باد معده بده وگرنه کلی زور باید بزنه

آره دیگه خوبه بچه راحت میشه😅
من از خدامه دختر منم صدا بده🤣🤦‍♀️

اره طبیعیه نفخ شکمشون خالی میشه دل درد ندارن

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی