خانما من عدد بتا پایین بود بهم گفتن برو سونو آیا چیزی دیده میشه

۷ پاسخ

بتا بالای۱۰۰۰نشون میده

باید بری سونو
عدد پایین گاهی یه زنگ هشدار

درد ک نداره ولی میخان بدونن ساک بارداری هست یا ن

بزار یکی دوهفته ی‌ دیگه برو استرس نکشی الکی

چندبود عدد؟

سونوی واژینال هم اگه هفتت پایین باشه معلوم نیست

سونو واژینال مشخص میشه شکمی الان زوده نشون نمیده

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری