من رفتم هیچیو نشون نداد میشه عکس سونوت رو بفرستی
عزیزم چند روز تاخیری
خیلی زوده
دقیقا برای منم نه شکمی مشخص شد نه وتژسنال خیلی استرس دارم ممکنه زود باشه هیچی میخص نیاشه نه ساک نه کیسه زرد؟؟
چرا انقدر زود رفتی اخه من ۵هفته و ۶روز رفتم سونو شکمی چیزی ندید جز ساک بارداری گفت هفته دیگه برو سونو واژینال من ده روز بعد رفتم سونوگراف گفت اول شکمی سونو میکنم اگر مشخص نشد بعد واژینال که خداروشکر مشخص شد فقط من ده روز حرص خوردم و استرسسسسس کشیدم
زود رفتی
دقیقا چند وقتته.چون هنوز خیلی کوچولو عه
یاکم ندید؟
زوده
دو هفته صبر کن
طبیعی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.