۶ پاسخ

منم چندروز پیش سونوشکمی دادم دکترگفت هفته بعدتکرارکن

عزیزم هشت هفته ت کامل شد مثلا هشت هفته وپنج روز دوباره برو سونو

علایمم داری؟

دو هفته دیگه برو سونو نگران نباش

یکی دو هفته صبر کن . استرس نداشته باش شاید خیلی زود رفتی گلم

عجله نکن تا نه هفته

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری