چرا با بتای1800ساک با سونو واژینال دیده نشد؟

۱ پاسخ

زوده شاید لقاحت دیر شکل گرفته
یکم صبر کن یا برو به یه مطب سونو دیگه

سوال های مرتبط

مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 مامان فندوق 🧿🐣 🌰🍫 هفته یازدهم بارداری
مامان هدیه حضرت عباس مامان هدیه حضرت عباس هفته بیست‌ودوم بارداری